maanantai 19. tammikuuta 2015

Leikekirjani mun - kylpyhuone

Kuten jo alkupään postauksessa mainitsin, olen kasannut hyvän aikaa leikekirjaa tulevaa remonttia silmällä pitäen. Olen saksinut mainospostia sekä sisustuslehtiä ja muita aikakauslehtiä, joista olen löytänyt jotain kaunista, silmää miellyttävää. Lisäksi minulla on ideoita kasattuna Pinterestiin ja puhelimeeni.

Olen kasannut, leikannut, liimannut leikekirjaani erilaisia sommitelmia, väriteemoja, yksityiskohtia.

Ja voin myöntää: olen koukussa tähän puuhaan! Niin koukussa, että toisinaan ajantaju katoaa näperrellessä, sommitellessa, haaveillessa. Toissailtana esimerkiksi kampesin sänkyyn vasta klo 02! Luulin, että kello olisi ollut 23 tai jotain, mutta eipä ollutkaan. Hieman kirosin, mutta sainpahan ainakin monen monta uutta sivua taiteiltua! Ja toisekseen, mies kultainen antoi minun nukkua aamulla pidempään - onneksi - joten tuli tasoiteltua nyt sitten tuota univajetta.

Ensimmäinen remontointikohteemme tulee olemaan lämmitysjärjestelmän uusiminen sekä vessan, kylpyhuoneen, saunan ja kodinhoitohuoneen remontti. Samalla on tarkoitus tehdä uusi erillinen wc.

Tässä hieman suuntaviivaa siitä, millainen tyyli silmääni miellyttää. Toki tässä ollaan vasta hyvinkin ideointivaiheessa, ja ne todelliset suunnitelmat muotoutuvat sitten lähempänä. Keväälle-kesälle kuitenkin nyt tähdätään, josko remontit saisi aluilleen. Saa nähdä miltä lopputulos näyttääkään, mutta kuten sanottu - tässä hieman leikekirjani antia kylppäri-teeman osilta:

Kaksi suihkua. Puuta. Valoa.

Yksityiskohtia...

Vanha lipasto lavuaarin alle. Must have!

Tällainen valaistus. Kyllä!

Sormet jo syyhyäisi päästä tekemään, tuunaamaan, sisustamaan. Eilen oli toinen talon näyttö, ja paikalla neljä perhettä. Tänään tulee vielä yksi perhe katsomaan kotiamme. Yhteensä talon katsojia on ollut nyt miltei 15 perheen verran. Toivotaan, että hyviä tarjouksia alkaa pian tipahdella...

Odottavin tunnelmin,
Niina :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ajatuksestasi!